Den 30 maj arrangerades en Hälsomässa på Mirum Galleria i Norrköping. Tillsammans med ett tjugotal utställare inom hälsa och friskvård fick vi i Östergötlands Osteoporosförening möjlighet att berätta om vår verksamhet. Vi mötte både medlemmar och andra intresserade och berättade om osteoporos.
Vi hade med foldrar och tidningar – samt en längdmätare. För flera besökare var det en aha-upplevelse att inse att de hade krympt…
På bilden står Harriet Carlsson och Elisabeth Palmqvist vid vårt bord.