Den 30 maj arrangerades en Hälsomässa på Mirum Galleria i Norrköping. Tillsammans med ett tjugotal utställare inom hälsa och friskvård fick vi i Östergötlands Osteoporosförening möjlighet att berätta om vår verksamhet. Vi mötte både medlemmar och andra intresserade och berättade om osteoporos.
Vi hade med foldrar och tidningar – samt en längdmätare. För flera besökare var det en aha-upplevelse att inse att de hade krympt…
På bilden står Harriet Carlsson och Elisabeth Palmqvist vid vårt bord.

Nämen hej!
Kul att du kom hit.

Prenumerera gärna på vårt nyhetsbrev, som kommer varje fredag eftermiddag.
Du får alla nyheter och inlägg som publiceras här på sidan.

Vi spammar inte! Läs vår integritetspolicy för mer info.

Om något inte fungerar när du försöker prenumerera - hör av dig här så hjälper vi dig.