Den 30:e maj kl 11 – 15 kommer Osteoporosföreningen Östergötland att delta i en hälsomässa i MIRUM GALLERIA i Norrköping. Den heter Hälsomässan i Centrum.
Läs mer om Hälsomässan och vem som deltar på facebook. https://www.facebook.com/share/p/1FWuTgB72q/?mibextid=wwXIfr