I förra veckan hade Stockholmsföreningen sin årliga Vårutflykt.  Även i år valde vi att träffas hos ”Lasse i Parken”. Vädergudarna var på sitt bästa humör och bjöd på strålande sol och en härlig stämning infann sig snabbt. En mycket god laxsmörgås serverades till kaffet av den trevliga personalen och redan nu så tänker jag att det blir en favorit i repris till nästa år. Bilder togs för att dokumentera sammankomsten men jag glömde ju alldeles bort att ställa den obligatoriska frågan om alla var ok med att bilderna publicerades på vår hemsida – så de bilderna får stanna kvar i min mobil.

Det får bli en officiell bild från nätet istället.

Nu önskar jag och styrelsen er alla en skön sommar, med ömsom sol, ömsom regn – så som det ska vara.

Vera /ordförande

Nämen hej!
Kul att du kom hit.

Prenumerera gärna på vårt nyhetsbrev, som kommer varje fredag eftermiddag.
Du får alla nyheter och inlägg som publiceras här på sidan.

Vi spammar inte! Läs vår integritetspolicy för mer info.

Om något inte fungerar när du försöker prenumerera - hör av dig här så hjälper vi dig.